Вход в аккаунт

ПРО НАС

Спеціальна школа № 8
Шевченківського району м. Києва

Розташування: вул. Олегівська, 42 – історична ландшафтна зона м. Києва, урочище Щекавиця. Рік будівництва будівлі – 1936р., заснування спеціальної загальноосвітньої школи № 8 – 1964р. Педагогічний колектив: Директор - Пижевська Ірина Володимирівна.
Всього педагогів - 40, з них 90 % – дефектологи: з вищою освітою – 39; вчителів-методистів – 6; старших вчителів – 8; педагогів вищої категорії – 22; педагогів І категорії – 9; педагогів ІІ категорії – 7; спеціалістів – 1; молодих спеціалістів – 1. Головними завданнями спеціальної школи № 8 є: - забезпечення права дітей, які потребують корекції розумового розвитку, на здобуття певного освітнього рівня загальної середньої освіти шляхом спеціально організованого навчально - виховного процесу в комплексі з корекційно-розвиваючою діяльністю та медичною реабілітацією; - розвиток природних здібностей та дарувань, творчого мислення вихованців, здійснення їх допрофесійної та професійної підготовки, формування соціально адаптованої особистості; - сприяння засвоєнню учнями норм громадянської етики та загальнолюдської моралі, міжособистісного спілкування, основ гігієни та здорового способу життя, початкових трудових умінь і навичок; - сприяння фізичному і психічному розвитку дітей; - забезпечення у процесі навчання й виховання системного кваліфікованого психолого-медико-педагогічного супроводу з урахуванням стану здоров'я, особливостей психофізичного розвитку учнів (вихованців); - здійснення соціально-педагогічного патронату: надання психолого-педагогічної допомоги батькам (особам, які їх замінюють) з метою забезпечення їх активної участі в комплексній навчально - виховній, корекційно-розвиваючий роботі. Навчально - виховний процес у спеціальній школі - інтернаті здійснюється з урахуванням особливостей психічного та фізичного розвитку учнів. В школі відпрацьован відповідний режим дня, завдяки якому, забезпечується системність навчально - виховної, корекційно - розвиваючої, лікувально - профілактичної роботи, реабілітаційних заходів.
Корекційно-реабілітаційна робота:

  • розвиток мовлення;
  • корекція кістково-м'язової системи;
  • соціально-побутова орієнтація;
  • допрофесійна, професійна підготовка;
  • трудове навчання і виховання.
Система трудового навчання та виховання в спеціальній школі № 8 складається з таких розділів:
  • Ручна праця /1 - 4 класи /;
  • допрофесійно-трудове навчання /5 - 9 класи/;
  • 10 клас з поглибленою професійно-трудовою підготовкою у співробітництві з Київським вищим професійним училищем технологій та дизайну виробів із шкіри;
Загальношкільні програми:
  • «Мій куточок подвір’я», «Чиста школа»;
  • щорічне свято праці «Чарівна голка» та виставки дитячих робіт;
  • трудові бригади «Ремонтуємо самі»;
  • екскурсії на підприємства та до професійно-технічних ліцеїв м. Києва.
Основними напрямками виховної роботи є: 1. Патріотичне виховання 2. Правове виховання 3. Трудове виховання 4. Морально етичне виховання 5. Естетичне виховання 6. Формування здорового способу життя 7. Збереження життя та здоров"я учнів 8. Екскурсійна робота Робота за нахилами і здібностями. В позаурочний час в спеціальній школі № 8 працює гурток «Основи інформатики» та творчі об’єднання учнів за напрямками:
  • «Комп’ютерна грамотність для малят»;
  • художньо-драматичний гурт;
  • ляльковий театр;
  • гурток рукоділля;
  • секція настільного тенісу.
Державне утримання дітей в спеціальній школі № 8
  • Безкоштовне забезпечення дітей пільгових категорій соками, фруктами, солодощами.
  • Безкоштовне забезпечення одягом, взуттям, іграшками.
  • Безкоштовне відвідування музеїв, виставок.
  • Проведення екскурсій, походів.
  • Участь в міських спортивних змаганнях.
  • Участь в міських та районних заходах для дітей інвалідів.
  • Активна участь в проведенні шкільних концертів, розважальних програм, дискотек, у виховних заходах.
Матеріально – технічна база Усі приміщення закладу мають необхідний шкільний інвентар та обладнання для проведення професійної діяльності, які відповідають вимогам санітарно – гігієнічних норм, виробничої гігієни та безпеки праці і життєдіяльності, пожежної безпеки. Заклад забезпечений комп’ютерною технікою, яка використовується, як у навчально – виховному процесі, так і для забезпечення адміністративно – господарчих потреб. В школі - інтернаті створені належні умови для забезпечення потреби у фізичній культурі і спорті:
  • працюють 2 ігрових майданчика з набором ігор, каруселей, бумів, гойдалок та інше;
  • гандбольне поле;
  • спортивний майданчик з гімнастичним містечком, мішенями для кидків, ямою для стрибків;
  • спортивна зала з набором спортінвентарю;
  • кабінет лікувальної фізкультури з кореційно - реабілітаційним обладнанням;
  • ігрова кімната;
  • секція настільного тенісу, позакласна спортивна робота щотижнева додаткова година фізкультури і рухливих ігор.